Working memory, sustained attention and academic performance in students aged 14 to 16 at an educational institution in Valledupar

Autores/as

  • Pedro L. Medina-Pulido
  • Giselle Olivella-López
  • Carmen B. Araujo
  • Sandy Marcela Pérez Esmeral

Palabras clave:

Working memory, sustained attention, academic performance

Resumen

The present research seeks to analyze the relationship between the variables working memory, sustained attention, and academic performance. We worked with a population of 32 young students whose ages range from 14 to 16 years, which are part of a private institution in the city of Valledupar, Colombia.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Cómo citar

Medina-Pulido, P. L., Olivella-López, G., Araujo, C. B., & Pérez Esmeral, S. M. (2021). Working memory, sustained attention and academic performance in students aged 14 to 16 at an educational institution in Valledupar. Gaceta Médica De Caracas, 129(1S), S66-S75. Recuperado a partir de https://saber.ucv.ve/ojs/index.php/rev_gmc/article/view/22276

Número

Sección

ARTÍCULOS ORIGINALES

Artículos más leídos del mismo autor/a

Artículos similares

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.